فقط بالشتـــ خودم!!!!!!!!!
فقط بالشتـــ خودم!!!!!!!!!

بالشتـــ خودم را ترجیح میدهم 

 

چـــــــــرا کهـــ  شانه های امروزی 

 

مثل بالشتــــ  های مسافرخانه اند

 

خــوبــــــــــ میدانم......

 

سرهای زیادی را تکیهــ  گاه بودند....!!!!

 



نظرات شما عزیزان:

نارین نیلوفرمحمد
ساعت11:17---31 فروردين 1393
سلامعشقم رهابازاومدم وبتوخوندم ولذت بردم بازبه من سربزنwww.nilofar.loxblog.com

بهار
ساعت11:24---30 دی 1392
سلام اجی رها خوبی وبت خیلی نازه بدونه شو خی میگم من بهارم

من یه سایت دارم که دنبال مدیر های فعالی مثل تو میگرده

راستی اونجا چت باکسم داریم

ادرس بدم بیا گلم

http://forum.tak-par.ir

روز خوش منتظرمتم اجی


پاسخ:سلام ممنون که سر زدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تگـــ :
+ *رهــــــــــــــــآ*